Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maaike Leer - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Maaike Leer - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

In mijn eerste reis ga ik een jaar naar Amerika waar ik zal verblijven bij een gastgezin en naar High School zal gaan.

Recente Reisverslagen:

Maaike

Hallo Allemaal! Welkom op mijn pagina. Op deze pagina zal ik jullie meenemen in mijn belevenissen in mijn tussenjaar in Amerika. In Amerika zal ik een jaar High School volgen en verblijven bij een gastgezin. Mijn gastgezin woont in de staat Washington en ik zal gaan naar de school: South Kitsap High School. Veel plezier met het lezen van mijn verslagen :)

Actief sinds 19 Juni 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5472

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2017 - 15 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: